Kérdés:
Milyen platformokon érhető el az ARENA4+ szolgáltatás?
Válasz:
A szolgáltatás jelenleg a következő platformokon használható: PC, Mac, Apple iPhone és iPad, Android okostelefonok és tabletek. A szolgáltatás támogatja továbbá az Apple TV 4-et, az Airplay-t és a Chromecastot.
Kérdés:
Milyen operációs rendszer(ek)en működik a szolgáltatás?
Válasz:
Azokon az Apple iPhone, iPad, iPod Touch készülékeken, amiken iOS 12.2-es, vagy újabb operációs rendszer fut, illetve azokon az androidos készülékeken, amelyek legalább 8.0-ás operációs rendszert futtatnak. Laptopon és számítógépen a következő operációs rendszerek egyike szükséges: Windows 7+, Mac OS X 10.7+ (Lion).
Kérdés:
Milyen böngésző szükséges az ARENA4+ tartalmainak lejátszásához?
Válasz:
Az alábbi böngészők legfrissebb verziója: Google Chrome, Microsoft Edge, Safari és Mozilla Firefox. Az Internet Explorer nem támogatott böngésző.
Kérdés:
Az AirPlay és a Chromecast támogatott?
Válasz:
Az AirPlay funkció 4. generációs, vagy újabb Apple TV-n támogatott. A bekapcsoláshoz a lejátszás indítása után az AirPlay ikonra kell koppintania iPhone-ján vagy iPadjén. Kérjük, győződjön meg róla, hogy az Apple TV a legfrissebb tvOS-t futtatja, valamint, hogy a telefon és a TV ugyanazon a Wi-fi hálózaton kapcsolódik az internethez. A Google Chromecast iOS-en, Androidon és Chrome böngészőből támogatott. Miután rácsatlakozott a Chromecastra, mobileszközét távirányítóként használva nézheti a tartalmat tévékészülékén.
Kérdés:
Mekkora sávszélesség szükséges az ARENA4+ tartalmainak lejátszásához?
Válasz:
Legalább 5Mbps sávszélességű internetkapcsolat ajánlott, de az internetkapcsolat sebessége és minősége, illetve a használt eszköz teljesítménye jelentősen befolyásolhatja a felhasználói élményt.
Kérdés:
Nézhetek egyszerre több streamet ugyanazzal a hozzáféréssel?
Válasz:
Nem, egyszerre egy streamet nézhet egy hozzáféréssel.
Kérdés:
Hogyan és mikor fizetek?
Válasz:
Ön a szolgáltatásért havonta, vagy évente fizet. Az előfizetés összegét az ön által megadott kártyáról vonjuk le, minden hónapban/évben nagyjából abban az időpontban, amikor az első fizetés történt.
Kérdés:
Milyen kártyákat fogadnak el?
Válasz:
MasterCard és Visa kártyát, illetve lehetősége van a készüléke beállításától és a használt böngészőtől függően ApplePay vagy GooglePay igénybevételére is.
Kérdés:
Hogyan mondhatom le az előfizetésemet? Hogy változtathatok jelszót?
Válasz:
Kattintson az oldal jobb felső sarkában látható előfizetői fiókjára, amibe belépve minden adminisztrációt elvégezhet.
Kérdés:
Külföldön élek. Előfizethetek a szolgáltatásra?
Válasz:
Az oldalon található szolgáltatás eléréséhez szükséges regisztráció és előfizetés csak Magyarország területéről végezhető el.
Kérdés:
Magyarországon regisztráltam és fizettem elő a szolgáltatásra. Más országból nézhetem a tartalmakat?
Válasz:
Előfizetőink a szolgáltatást az EU rendelkezései alapján az EU országain belül igénybe vehetik.
Kérdés:
Megoszthatom másokkal az előfizetésemet?
Válasz:
Nem. A Felhasználási feltételeknek megfelelően csak az előfizető és a vele egy háztartásban élők (gyerekek és partnerek) használhatják az előfizetést.
Kérdés:
Elérhető az ARENA4+ oldalon az ARENA4 televízió műsora is?
Válasz:
Nem, az ARENA4 sporttelevízió műsorát nem közvetítjük az interneten, ahogy az ARENA4+ műsorán látható élő közvetítéseket sem sugározzuk a televízióban. A televízió műsorait az ARENA4+ videótárban találja meg, sugárzásukat követően nem sokkal.
Kérdés:
Meg akartam nézni egy sporteseményt, de eltűnt a kínálatból. Ennek mi az oka?
Válasz:
Míg a kínálat számos eleme folyamatosan rendelkezésre áll, bizonyos tartalmak a jogtulajdonosok kérésének megfelelően csak korlátozott ideig elérhetők.
Kérdés:
Problémáim vannak a hang- vagy képminőséggel. Miért?
Válasz:
A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissíti böngészőjét. Ha mindez nem segít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért.
Kérdés:
Amikor a készülékem böngészőjén keresztül próbálok megnézni egy videót, hibaüzenetet kapok. Mi ennek az oka?
Válasz:
A hibaüzenetnek több oka lehet. Kérjük, próbálja meg az alábbi pontokat, hogy megoldódjon a probléma: 
  1. Zárja be, majd indítsa újra a böngészőt
  2.  Zárja be a háttérben feleslegesen futó alkalmazásokat 
  3. Törölje a gyorsítótárat és a sütiket (cache és cookie) 
  4. Csatlakozzon le a nem használt készülékekkel a Wi-fi hálózatról
  5. Próbáljon ki egy másik csatlakozási módszert (kábel, 4G, Wi-fi) 
  6. Indítsa újra a modemet/routert! 

Amennyiben az említettek közül egyik sem járt eredménnyel, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (ugyelet@network4.hu), akiknek szüksége lesz 
az alábbi adatokra: 
  1. A probléma pontos leírása (Kap hibaüzenetet? Működött valaha a szolgáltatás? Mikor kezdődött a probléma?) 
  2. Az ARENA4+-hoz használt e-mail címe.
Kérdés:
Amikor meg akarok nézni egy műsort, a lejátszás akadozik vagy folyton betölt. Miért történik ez?
Válasz:
Az ARENA4+ legalább 5Mbps sávszélességet igényel. Sávszélessége ellenőrzéséhez látogasson el a www.speedtest.net weboldalra, és bizonyosodjon meg róla, hogy letöltési sebessége legalább 5Mbps. A háttérben zajló letöltés, böngészés stb. szintén megzavarhatja a videólejátszást. A lehető legjobb élmény érdekében győződjön meg róla, hogy az ARENA4+ honlapját betöltő böngésző az egyetlen futó alkalmazás. Emellett a lassabb rendszereknek nehézséget okozhat az optimális videolejátszás. Amennyiben a lejátszó a böngészőjében engedi, kérjük próbálja meg alacsonyabbra venni a felbontást, bizonyos esetekben ez is segíthet.