Kérdés:
Milyen kártyákat fogadnak el?
Válasz:
MasterCard és Visa kártyát, illetve lehetősége van a készüléke beállításától és a használt böngészőtől függően ApplePay vagy GooglePay igénybevételére is.
Kérdés:
Milyen platformokon érhető el az NET4+ szolgáltatás?
Válasz:
A szolgáltatás jelenleg a következő platformokon használható: PC, Mac, Apple iPhone és iPad, Android okostelefonok és tabletek, valamint Android rendszerű televíziókon. A szolgáltatás támogatja továbbá az Apple TV 4-et és az Airplayt.
Kérdés:
Külföldön élek. Előfizethetek a szolgáltatásra?
Válasz:
Az oldalon található szolgáltatás eléréséhez szükséges regisztráció és előfizetés csak Magyarország területéről végezhető el.
Kérdés:
Magyarországon regisztráltam és fizettem elő a szolgáltatásra. Más országból nézhetem a tartalmakat?
Válasz:
Előfizetőink a szolgáltatást az EU rendelkezései alapján az EU országain belül igénybe vehetik.
Kérdés:
Hogyan mondhatom le az előfizetésemet? Hogy változtathatok jelszót?
Válasz:
Kattintson az oldal jobb felső sarkában látható előfizetői fiókjára, amibe belépve minden adminisztrációt elvégezhet. 
Amennyiben az előfizetését akarja törölni, kérjük, az ELŐFIZETÉS menüpontban található, TOVÁBB AZ ELŐFIZETŐI PORTÁLRA link segítségévek tegye meg.
A fiókja törlésével az előfizetése NEM kerül törlésre, de fiók nélkül az előfizetést sem tudja törölni.
Kérdés:
Meg akartam nézni egy sporteseményt, de eltűnt a kínálatból. Ennek mi az oka?
Válasz:
Míg a kínálat számos eleme folyamatosan rendelkezésre áll, bizonyos tartalmak a jogtulajdonosok kérésének megfelelően csak korlátozott ideig elérhetők.
Kérdés:
Milyen böngésző szükséges az NET4+ tartalmainak lejátszásához?
Válasz:
Az alábbi böngészők legfrissebb verziója: Google Chrome, Microsoft Edge, Safari és Mozilla Firefox. Az Internet Explorer nem támogatott böngésző.
Kérdés:
Mi a teendő, ha telekomos előfizetésre szeretnék váltani?
Válasz:
Amennyiben már rendelkezik előfizetéssel, de telekomos ügyfélként szeretne előfizetni, mondja le jelenlegi előfizetését a NET4+-on, majd regisztráljon a telekomon keresztül, a telekomos fiókjában.
Kérdés:
Nézhetek egyszerre több streamet ugyanazzal a hozzáféréssel?
Válasz:
Nem, egyszerre egy streamet nézhet egy hozzáféréssel.
Kérdés:
Amikor a készülékem böngészőjén keresztül próbálok megnézni egy videót, hibaüzenetet kapok. Mi ennek az oka?
Válasz:
A hibaüzenetnek több oka lehet. Kérjük, próbálja meg az alábbi pontokat, hogy megoldódjon a probléma: 
  1. Zárja be, majd indítsa újra a böngészőt
  2.  Zárja be a háttérben feleslegesen futó alkalmazásokat 
  3. Törölje a gyorsítótárat és a sütiket (cache és cookie) 
  4. Csatlakozzon le a nem használt készülékekkel a Wi-fi hálózatról
  5. Próbáljon ki egy másik csatlakozási módszert (kábel, 4G, Wi-fi) 
  6. Indítsa újra a modemet/routert! 

Amennyiben az említettek közül egyik sem járt eredménnyel, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal ([email protected]), akiknek szüksége lesz 
az alábbi adatokra: 
  1. A probléma pontos leírása (Kap hibaüzenetet? Működött valaha a szolgáltatás? Mikor kezdődött a probléma?) 
  2. A NET4+ SPORT-hoz használt e-mail címe.
Kérdés:
Megoszthatom másokkal az előfizetésemet?
Válasz:
Nem. A Felhasználási feltételeknek megfelelően csak az előfizető és a vele egy háztartásban élők (gyerekek és partnerek) használhatják az előfizetést.
Kérdés:
Problémáim vannak a hang- vagy képminőséggel. Miért?
Válasz:
A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használ otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzza ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztassa újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhat azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra vált, hogy leállítja az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissíti böngészőjét. Ha mindez nem segít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért.
Kérdés:
Amikor meg akarok nézni egy műsort, a lejátszás akadozik vagy folyton betölt. Miért történik ez?
Válasz:
A NET4+ SPORT legalább 5Mbps sávszélességet igényel. Sávszélessége ellenőrzéséhez látogasson el a www.speedtest.net weboldalra, és bizonyosodjon meg róla, hogy letöltési sebessége legalább 5Mbps. A háttérben zajló letöltés, böngészés stb. szintén megzavarhatja a videólejátszást. A lehető legjobb élmény érdekében győződjön meg róla, hogy a NET4+ SPORT honlapját betöltő böngésző az egyetlen futó alkalmazás. Emellett a lassabb rendszereknek nehézséget okozhat az optimális videolejátszás. Amennyiben a lejátszó a böngészőjében engedi, kérjük próbálja meg alacsonyabbra venni a felbontást, bizonyos esetekben ez is segíthet.
Kérdés:
Mekkora sávszélesség szükséges a NET4+ tartalmainak lejátszásához?
Válasz:
Legalább 5Mbps sávszélességű internetkapcsolat ajánlott, de az internetkapcsolat sebessége és minősége, illetve a használt eszköz teljesítménye jelentősen befolyásolhatja a felhasználói élményt.
Kérdés:
Hogyan és mikor fizetek?
Válasz:
Ön a szolgáltatásért havonta, vagy évente fizet. Az előfizetés összegét az ön által megadott kártyáról vonjuk le, minden hónapban/évben nagyjából abban az időpontban, amikor az első fizetés történt.
Kérdés:
Elérhető a NET4+ oldalon az ARENA4 és MATCH4 televíziók műsora is?
Válasz:
A szolgáltatás üzemeltetője igyekszik az ARENA4 és a MATCH4 sporttelevíziók minél több műsorszámát élőben, a lineáris csatornákkal párhuzamosan közvetíteni az interneten, de a NET4+ SPORT egy különálló streamingszolgáltatás, saját műsorrenddel. Bizonyos tartalmak csak a televíziós sugárzást követően, felvételről érhetők el a szolgáltatás videótárjában.
Kérdés:
Milyen operációs rendszer(ek)en működik a szolgáltatás?
Válasz:
Azokon az Apple iPhone, iPad, iPod Touch készülékeken, amiken iOS 12.2-es, vagy újabb operációs rendszer fut, illetve azokon az androidos készülékeken, amelyek legalább 8.0-ás operációs rendszert futtatnak. Laptopon és számítógépen a következő operációs rendszerek egyike szükséges: Windows 7+, Mac OS X 10.7+ (Lion).
Kérdés:
A közvetítés/videó nem indul le, csak forog az állapot ikon.
Válasz:
Az élő közvetítéshez és annak VOD verziójához 50 fps kockasebességet használunk, ezt nem kezeli minden eszköz, ezért a minőséget lejjebb kell venni a jobb alsó sarokban.
Kérdés:
A közvetítés/videó eredeti nyelven indul el.
Válasz:
A jobb alsó sarokban, a fejhallgató-ikon menüben át kell váltani magyarra. Amennyiben nem talál magyar hangot, néhány közvetítést eredeti kommentárral közvetítünk.
Kérdés:
A közvetítés/videó hang nélkül indul el.
Válasz:
A bal alsó sarokban aktívvá kell tenni a hangot.